obdplus.com.tr üzerinden oluşturacağınız siparişlerinizde;
Kredi Kartınıza Peşin Fiyatına 3 Taksit,
Kredi Kartı ile Tek Çekim,
Kapıda Nakit Ödeme,
Kapıda Kredi Kartı ile Ödeme,
seçeneklerinden faydalanabilirsiniz.
Siparişini verdiğim ürün ne zaman kargoya verilir, ne kadar sürede elime geçer?
obdplus.com.tr’nin kargo gönderimlerinde ki çözüm ortağı Aras Kargo’dur. Sitemizden
vereceğiniz siparişler, Aras Kargo güvencesiyle en hızlı ve güvenli şekilde size ulaştırılacaktır.
Ayrıca, siparişiniz kargoya verildiği zaman, sistemlerimiz tarafından size kargo teslimat bilgileri e-
postası otomatik olarak gönderilecektir. Bu e-posta ile siparişinizin ne zaman kargoya teslim edildiğini
öğrenebilir, Siparişlerinizi size en kısa sürede teslim etmek bizim açımızdan büyük önem taşımaktadır.
obdplus.com.tr olarak, amacımız mümkün olan en kısa sürede siparişlerinizin size ulaşmasını
sağlamaktır. Siparişleriniz işleme alındıktan sonra mesai saatleri içerisinde aynı iş günü içerisinde
kargo şirketine teslim edilecektir.
Teslimatlarım gecikirse ne yapmalıyım?
Eğer ürününüz, en geç 4 gün içerisinde adresine ulaşmazsa Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir. adresine
sorununuzu ve telefon numaranızı belirten bir açıklama e-postası atabilir ya da hafta içi günlerde
mesai saatleri (09.00-18.30) dahilinde 0532 111 01 02 numaralı telefondan Finans ve Muhasebe Temsilcimiz ile görüşerek gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.
Ödemesi yapılmış olan siparişler, aynı gün içerisinde (özel durumlar söz konusu olduğunda en geç 2(İki) iş günü) içerisinde anlaşmalı kargolar tarafından alıcı adreslerine kargolanmaktadır.
Siparişi geçilen ürünlerin iptal edilebilmesi için ürünleri kargo servisinden çıkmamış olması gerekmektedir. Sipariş İptalleri için müşteri hizmetlerine telefon ya da e-posta ile başvuru yapılması gerekmektedir.
Bir ürünün iade edilebilmesi genel olarak aşağıdaki şartlara bağlıdır:
Satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan,
teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde neden belirterek iade edebilirsiniz.
Kullanılmış, ambalajı açılmış, tahrip edilmiş vb. şekildeki ürünler iade edilemez.
Alıcının istekleri ve/veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar için cayma
hakkı söz konusu değildir.
Orijinal ambalaja sahip ürünlerin iadesi, orijinal ambalaj ile yapılmalıdır.
İade edilecek ürünün şirketimiz adına kesilecek bir iade faturası ile iade faturası düzenleme
imkanı bulunmayan durumlarda, ürüne ait fatura ve sevk irsaliyesinin aslıyla birlikte iade edilmesi
gerekmektedir. İade faturası ya da fatura ve sevk irsaliyesi asıllarının temin edilemediği durumlarda,
bundan kaynaklanan KDV vb. mali yükümlülükler iade edilecek bedelden indirilir.
Üründe ve ambalajında herhangi bir yazı yazma, açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma
vb. durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade
edilememesi durumunda, ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.
İade şartlarına uygun durumlarda yapılan gönderimlerde taşıma masrafı müşteri tarafından
ödenecektir.
İadesi yapılacak olan ürünler, http://www.obdplus.com.tr siparişinizi size gönderdiği kargo
şirketleri tarafından bize ulaştırılmalıdır. Hasarlı ve arızalı ürünler, teslimat tarihinden sonra ilk 7 gün
içerisinde elimize geçtiği taktirde ulaşım masrafı tarafımızdan karşılanacaktır. Aksi taktirde ulaşım
masrafı müşterimize aittir.